14.5.09

Sophie's tacktal.

Fässberg, älskade Fässberg.

Igår vad det den stora sorgedagen.
Vi avgick och ersattes med en grymt bra ny styrelse.

Jag tänkte passa på att köra ett litet tacktal innan lösenordet till bloggen ändras.

Fan Fässberg.
Tack för allt.
Tack för att ja fick jobba med er och se er jubla på Slaget Om Innerstan.
Jag är sjukt stolt över mig själv och över er.

Studenten närmar sig, och jävlar vad gött det ska bli, förutom att jag kommer att sakna Kåren som fan!
FEK - you rock my world.

Det är svårt att lämna familjen.
Kåren blir ju ens andra hem. Ens andra familj.
Hade inte det funnits rörelselarm på skolan hade jag lätt flyttat in i kårrummet!

Jag önskar den nya styrelsen lycka till.
Ta hand om min kår åt mig.

Och jag kommer att hålla koll på er.
Jag lovar. ;)

Jag kommer alltid att älska er.
Puss Sophie


Slaget Om Innerstan.

1 kommentar:

Miriam sa...

<3!
(Hade det inte varit för det där jävla rörelselarmet..)