6.5.09

Slaget Om Innerstan i bilder! Wööh!

Har nu snott ihop en massa bilder från Slaget Om Innerstan,
ni vet den där onsdagen då vi sparkade allas rumpa?
I alla fall, har jag snott dina bilder och du är putt på mig för det eller om det är någon bild på dig och du inte vill vara med på bloggen, så säg till, så tar jag bort direkt! Jag tycker nämligen inte om när folk är puttiga osv. (Och ja, man kan väl böja uttrycket att vara putt?!)
Tyvärr är det bajsig kvalité på de flesta, eftersom jag nallat dem från fejan, men ah. Bättre än inga bilder alls!

Peppningen:



























































Avmarschen:



















































I väntan på insläppet:





























Under slaget:






























































Jag råkade dock posta det här inlägget för tidigt, hade tänkt revidera det och sånt imorn. Men aja, göttliv!

Puss på er!
//Miriam.

1 kommentar:

Anonym sa...

AWESOME! Slaget var sååå gryymt!