11.5.09

Backstage behöver makeupartisterna inte använda lösögonfransar

Klockan är på tok för sent för mitt eget bästa men jag kan ju inte låta er undslippa lite backstage information!
Jag är er guru, jag är den som ger er information om vem som hånglar med vem, vems klänning som sprack, vem som hade mest panik, vem som svimmade.
jag kommer helt enkelt finnas här för er. ;););)

Första dagen:
Idag var det måndag, första dagen för Molndal fashion week, det spenderades med att göra i ordning aktiviteten till ett modemekka. Vi bar, vi byggde, vi slet och ja, jag sydde mest, bar lite och slet inte alls. Hamnade nämligen i en grupp som inte hade så mycket att göra. Skönt!
Och ja, det finns ju de som är klara med sina kreationer, och så finns det de som mig, som har en del kvar, det är ganska många (som alltid, samma visa varje år, att inte dagens ungdom lär sig, hå hå ja ja)

Här får ni lite bildmaterial att stoppa i runkmappen och imorgon är det genrep och då finns förhoppningsvis mer smaskiga detaljer om de hemlighetsfulla och skygga textilarna.

Scenen:


Logen:


En bitter och oklar Anna:


Tvåorna kirrar kakor:


Vi har tid för lek och skratt:


közzzzzzz
ers tygiga /a.sahlin

Inga kommentarer: