15.5.09

Kårstämman '09!

Kårstämman var i onsdags, och ja, det mesta gick som planerat; vi ändrade stadgan, beslutade om att det nu kommer kosta 20 kr att bli medlem i kåren, fick ansvarsfrihet och grät en (ganska stor) skvätt. Precis som vi trodde, helt enkelt.

Håhåjaja, och nu har jag en en gång lyckats sno ihop lite bilder, den här gången från Emil Nises och Violetta Kovacka. Puss på dem.


Jag och Sophie väntandes i kårrummet.


Daniel och My.


I aulan när folket började komma.


Tycker att My's min sammanfattar hur vi alla kände oss väldigt bra.


Spex-Daniel.


Petter och Viktoria gick igenom vår (och caféets) ekonomi,
inte så jävla party, men viktigt.



Petter och Philip pratade, om vad kommer jag inte ihåg.


Vi fick rosor när vi avgick.


Sad_b0ii_90.


Nya styrelsen fick en present av Petter och Philip.


Vår nya Ordförande Hanna avslutade mötet.


Och sen dansade vi, i sann kåranda!

Ja, det var kårstämman det.
Och erkänn att vi avgick med stil?

Puss på er!
//Miriam, som fortfarande är den blondaste bruden i styrelsen.

4 kommentarer:

Lady ValjettZorz sa...

Vad hände med bilden på de två vännerna och sad boy_90!? Den var ju klockren

Lady VajlettZorz sa...

Sakta i backarna! "Violetta Kovacka Sp06c"??? Sp06a ska det va'

Anonym sa...

Hahaha sadboy_90

Fässbergs Elevkår sa...

Hahaha, jag kan slänga upp den på måndag, för din skull, älskade Lady VajlettZorz! Om du lovar att förlåta mig för att jag råkade skriva fel klass. My bad. Inte okej. Jag ska kirrar't!
Puss
//Miriam.