23.4.09

VI TOG ÖVER INNERSTAN! (Miriam's tacktal)

VI VANN FOTBOLLSTURNERINGEN!
VI TOG ÖVER INNERSTAN!
VI VISADE ATT GÖTEBORG ÄR FÄSSBERGS FÖRORT!

Och egentligen vann vi Läktarkampen.
Visst, Hvitfeldtska fick pokalen, men vi vet ju att vi var bäst.
Och att komma där som Underdogs och ta med sig i alla fall en pokal är fan inte illa pinkat!

Och nu lite Oscars-tal-feeling;
Jag (& hela styrelsen) vill tacka alla som var med och gjorde gårdagen så sjukt jävla grym! Ni är helt underbara & jag älskar er allihopa! Jag har verkligen aldrig varit gladare eller stoltare över att vara Fässbergare.

Jag vill fortsätta med att tacka Taher, My och Fotbollslaget, ord räcker inte till.

Sjukt mycket tack även till alla som hjälpte oss i styrelsen; trummisar, tifohjälpare, funktionärer osv.

Mitt sista tack går till de som underhöll oss i pauserna; HappyFeet och breakarna. AWESOME! Vill ni se mer av dem så spana in klippen nedanför;

Breakdansarna som sparkade allas rumpor!


HappyFeet Dance Club - Fässbergs stolthet!

Jag kan knappt skriva; jag är fortfarande i nån slags glädjeyra, men ah. Jag tror att ni fattar vad jag vill säga med det här inlägget.
Sammanfattningsvis; Tack! Ni är bäst.

PUSS PÅ ER!
//Miriam

PS. Har ni bilder från Slaget i allmänhet (alltså både från turneringen eller saker som hände på skolan veckorna före) kan ni jättegärna mejla de till fbergselevkar@hotmail.com, jag vill kunna slänga upp så många bilder på så många av er som möjligt här på bloggen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HVIT FOR FIGHT! SEGRARE AV SLAGET OM INNERSTAN 2009! HVITFELDTSKA ROOSTERS!

g sa...

Att hvitfesak vann läktarslaget var ju naturligtvis ett dåligt skämt, men vi spelar med och låter de ha sitt pris i ett år tycker jag..

Anonym sa...

"they need it"