16.4.09

När solen skiner känns allt lite ljusare och positivare

Det är aldrig lätt att vara go, men idag hyllade jag våren genom att vara sjukt goodlooking (Sjömannen(kvinnan) som svepte förbi i korridorerna) . Något som är lite mindre gött är att jag tog jeansen och tröjan från mina låtsassyskon utan att fråga..
Men, en annan som är go är Martin Browall, den här låten har jag på repeat för tillfället:




och solen skiner, nästa vecka är det STORA SLAGET. Hoppas ni känner peppen och att ni har köpt eran biljett, annars kan ni ta med en 50-lapp till kårrummet och få en grön men grym tshirt och biljett.
Jag tror nog att det är giltig frånvaro? Eller jag vet ju i och för sig inte vilken tid det börjar, kanske inte ens är på skoltid. hm..
I alla fall så är det ju sjukt mycket roligare att vara go hejjarklack än att gå på tråkiga lektioner (har ni en rolig lektion den dagen så är det här faktiskt en Once in a lifetime grej).


Vi ses och hörs i (publik)havet mina vänner.
Kyss och smek
/a.sahlin

Inga kommentarer: