8.4.09

im back, stronger than evvvvva (osv)

För er som vill veta hur långt hår under armarna växer under tre månader.


För er andra: Anna Sahlin is back!
woho
party party party
skolan har varit blek det senaste, men nu kommer jag och sprider färger snabbare än vårsolen!
och det är då inga 80 talsfärger som är så på tapeten nu, nej för det är skit fult med 80 tal! Jag sprider lite glitter, lite strössel, lite kärlek, lite av allting.
Må påsklovet segra och längta nu inte ihjäl er till på tisdag (eller när det nu är lovet tar slut) då ni får se the new good looking me (he he eh) (ialla fall en new utan armhålehår good looking girl).
Jag åker på riktig semester till sommarlandet imorgon.

se ya, dont wanna be ya!
/a.sahlin

3 kommentarer:

Bremmers sa...

Det där är inte okej... >_<

iranien sa...

omg och jag trodde jag var hårig

Anonym sa...

Ewww.