27.4.10

Slaget Om Innerstan-reunion och Kårstämma imorgon!

Det känns helt sjukt. Läskigt. Separationsångesten är inte nådig.
Imorgon avgår jag efter 2 år i Elevkårsstyrelsen. Två år.
Vart ska jag nu ta vägen när jag ska lämna vidare min nyckel till kårrummet?
Kårrummet har ju varit lite som mitt andra hem.
Men, men, det är dags för mig att springa ut ur Fässberg och för någon annan att ta över.

Men i alla fall, nog om min lilla avgå-från-styrelsen-kris och över till snäppet vettigare saker; SLAGET OM INNERSTAN-REUNION OCH KÅRSTÄMMA IMORGON KL. 13.00 I AULAN!


Inträdet ligger på 20 spänn; då blir du medlem i Elevkåren och stödjer oss så att vi kan anordna ett Slag nästa år också! I de 20 kronorna ingår det även fika, spexigheter och trevligt sällskap. Inget man vill missa, eller hur?

Så, join the green side och dra på dig Forza Fässbergs-tröjan, så ses vi imorgon!

Puss!
//Miriam.

Inga kommentarer: