15.4.10

PEPPEN!

Jag hade ju tänkt börja uppdatera kårbloggen oftare, lite mer regelbundet, kanske flera gånger i veckan till och med.
Men saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig.
(Denna gång för att jag råkade få en massa ont i själen och var tvungen att ligga i min säng och stirra upp i taket i så där en vecka och sen när jag äntligen lyckades ta mig upp blev jag magsjuk. Ohyez, göttliv!)
Men, jag är på väg tillbaks;
Idag var första dagen jag var i skolan på över två veckor, och jäääävvvvlar va saker och ting hade förändrats!

Kommer in i caféet och möts av en massa mörkgröna flaggor!
Kommer in i kårrummet och möts av en massa gröna tröjor, flaggor, tyger, ballonger och en jävla massa andra mörkgröna grejer!

JAG KÄNNER DEN. PEPPEN INFÖR SLAGET. JAG KÄNNER DEN!

Och genast mådde jag så himla mycket bättre.

Biljettförsäljningen fortsätter imorgon kl. 12 - 13.30!
Glöm inte att det är begränsat antal biljetter, först till kvarn gäller!

Det är fan inte långt kvar till Slaget nu!
torsdag (den 22:a) smäller det!
Pepprallyt börjar kl. 12.00 på yttre skolgården (mot Aktiviteten), sen lyfter vi våra fanor högt och tågar mot segern!

PUSS!
//Miriam

Inga kommentarer: