27.8.09

Lärartalanger?

Nu börjar läsårets andra vecka lida mot sitt slut, och i alla fall jag har fått smak för all den tid jag kommer att spendera med att plugga det här läsåret. Hur lärarna kan lyckas få en så här stressad redan i början av läsåret är för mig ett mysterium. Kanske de har hemliga intagningsprov på lärarutbildningen för att se vilka som har den förmågan eller ej? Aja, en sak är i alla fall säker; sommarlovet är över. Men det behöver inte vara något negativt! Nej, nej, vi har ett helt läsår med diverse kårevents att se fram emot! Och tycker man inte om att se alldeles för långt in i framtiden, så börjar i alla fall helgen imorgon!

Denna veckan har vi blivit underhållna av Gamer's Club som har gett oss möjlighet att spela tv-spel i caféet sedan i måndags. Imorgon blir det dah big finale i form av ... öh, jag är inte så bra på det där med tv-spel, men jag är ganska säker på att tv-spelet hade "blood" i namnet, och då kan det väl inte bli fel?! Det blir hur som helst ett fint slut på veckan!

Puss!
//Miriam, Fröken Kårsamordnare.

1 kommentar:

Ace of Diamonds sa...

jag har funderat lite faktisk, med det där när man har både ett utropstecken och ett frågetecken tillsammans. borde inte utropstecknet komma först och sedan frågetecknet!? det ser ju finare ut tycker jag, men det kanske finns någon regel eller något som jag antagligen fick lära mig i grundskolan men som nu är helt borta.... hm...