13.8.09

Bara 4 dagar kvar nu!

Ja, då är det inte många dagar kvar tills skolan börjar! Jag längtar och räknar ner, det kommer bli ett grymt läsår, jag känner det på mig.
Jag har en tanke om att ge er lite insyn hos textil- och formgivnings programmet under året, kan ju vara lite roligt, lite så!
Om ni har några önskemål om vad ni skulle vilja ha mer av på bloggen, så kommentera så kan nog jag och min vapendragare Miriam kirra det!

Ja, annat som händer, är ju att det är kulturkalas i Göteborg, lite svårt att missa kanske. Men jag tänkte tipsa er om att det händer en hel del roliga grejer på Kanaltorget (vid lilla bommen, typ operan, ni vet). Leve Klotet kallar de sig, och där kan man byta ut sin t-shirt mot något annat klädesplagg i butiken "Bytiken". De har ett ekologiskt fik, workshops och lite annat smått och gott. På kvällarna blir det även en nattklubb.

Ja, då ses vi snart mina kära fläskbergare!
För 13;e året i rad, har jag lovat mig själv att ta tag i studierna iår, jag tror starkt på mig!

Er tillgivna
/Anna Sahlin

Inga kommentarer: