27.2.09

konsten att reda ut ett frågetecken eller två

var på så jävla dåligt humör när jag kom hem från rehab idag, det bara sprakade onda gnistååååår (gnistor) från mig. Och så går jag in på datorn och inser att det finns några som inte vet vem jag är, hur man nu har kunnat undgå detta. Så jävla roligt, sånt gör mig glad. (sedan undrar jag om bloggen äntligen har fått lite publicitet i skolan då kommentarer har spammat min mail)

iaf.
mona sahlin?
eller är jag en kille?
det är det stor frågetecknet!
och varför befinner jag mig inte som ni i skolan?

Jag är tjejen, myten och mannen.
Esteten, bögen och katten
Anna Sahlin med andra ord.
Andra identiteter:
  • Kenny Starfighter
  • Sailor Moon
  • Flinten
  • Hon med brickan

ja, kärt barn har många namn, så att säga. om jag nu är så kärt vill säga.
sedan så finns det säkert fler, mindre smickrande namn på mig, men det man inte vet mår man inte dåligt av.

och jag kommer tillbaka från rehab efter påsklovet så att ni vet, men ska ni med till Hemsedal nästa vecka så kan ni få se mig bredvid hon med rött hår och när jag glider ner för backarna på skidor (alternativt rumpan om det vill sig så).

Mer informatin? Ja, jag är snygg, sexig och singel. går i textiltvåan (dvs: es07d), kommer gå om trean, tycker om att byta frisyrer och har bra humor. mer behövs inte veta, men frågar ni, svarar jag.
Och för att göra det här inlägget fulländat så får ni förståss en bild! (eller två, mest för att jag är snygg osv) (eller fyra, för alla goda ting är fyra)

(Anna Sahlin och Miriam Hagström)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Typ han utan hår å sååååå.

Anonym sa...

Newsflash Anna: Jag har itne varit rödhårig på ett tag...

Fässbergs Elevkår sa...

Jag älskar dig, baby. Särskilt som Kenny Starfighter. Såååå fab!
//Miriam.