23.2.09

Håll ut, snart lyser nog solen över Mölndal också ska ni se!

Allt känns så tråkigt just nu... det är snö, det är alldeles för mycket att göra i skolan och det finns inte så mycket att skriva om på bloggen.

Vi i styrelsen har stora, stora, STORA planer för våren, men eftersom allt är i planeringsstadiet finns det inget att göra officiellt än. Vi vill ju inte utlova något som sen visar sig vara omöjligt att genomföra. Inga falska förhoppningar här inte. Nej, nej, nej.
Dessutom, även fast vissa saker kanske är spikade, får jag inte gå ut med det för tidigt. Man måste ju tänka på hur marknadsföringen och sånt ska skötas (och det är ju inte riktigt min avdelning). Yez. Men så fort jag får tummen upp av styrelsens PR-grupp, ska jag springa till närmsta dator och informera er! Aj pråmiz. (Typ i alla fall.)

Det var förresten ett tag sen det var fredags-limbo, det känns också väldigt tråkigt. Men tyvärr har vi inte tid att styra upp limbo för tillfället pga det där man brukar kalla "plugg". Skolan går ju före kåren, som synd är.

Just nu sitter jag och tjuvlyssnar på balkommittéen som har möte. Ojojoj, spännande, spännande. De tisslar och tasslar hit och dit om menyer, bussar, fotografer och annat fancypantsy. Nästa vecka kommer det vara möte ang balen i aulan (onsdag 4/3 kl. 14.00), BE THERE OR BE SQAURE! I alla fall om du är en tredjekluddare.

Puss!
//Miriam, er älskade Fröken Föreningsansvarig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Balen! Assåh, jah längtar såååh mycket! Jah kommer att vah såh jävlah znyggz! Ligga? Ja tack!

Puzz.

Anonym sa...

Assåå när e balen???!

Anonym sa...

Balen e ju typ tråkit... Tungt.

Anonym sa...

När är balen?!!!

Anonym sa...

Alltså, jag behöver på riktigt veta när balen är.