15.11.08

Öppet Hus på Fläskberg - årets happening! (...nästan i alla fall...)

Ja, idag har det ju varit Öppet Hus och jävlar va vi raggade! Helt sick.
Jag vet att Fässberg kommer stormas av elever nästa läsår! Minskat antal sökningar är nu historia, tro mig. De blivande eleverna älskade oss och deras föräldrar kunde inte annat än att också falla för oss. Jävligt lyckad dag, helt enkelt.
Nästan värd allt jobb vi la ner på förberedelserna.

Dessutom vill jag bara uppmana alla att starta en förening!
... och vill ni inte det, så kan ni alltid gå med i en redan existerande förening.
Allt ni behöver göra är bara att kontakta mig, antingen på First Class eller ringa till kårrummet, tel.nr. 031 - 27 01 48.

Tack & hej, leverpastej!

//Miriam, bruden med det berättigade storhetsvansinnet.


Spexig förenings-affisch. OHYEZ.

3 kommentarer:

Anonym sa...

för mig lutar det åt fläskberg faktist. Är teknikprogramet bra? :)

Fässbergs Elevkår sa...

vad jag har hört är teknikprogrammet jättebra! men jag går ju estet, så jag vet inte så mycket om det. var du på öppet hus? annars är det öppet hus igen den 21 jan, om jag kommer ihåg rätt.
//miriam.

Anonym sa...

Det är väl inte helt sant? Föräldrar och elever älskade ju MIG i egen awesome person!
Ingen gillar lögner...