13.11.08

KÅREN PRESENTERAR;


DAGEN, VÄRLDEN OCH ALLT DÄR EMELLAN ÄR RÄDDADE!

Idag presenterar nämligen kåren... (virveltrummor och sånt)... EN NY BLOGGERSKA!
Jag, Miriam Hagström (kårens alldeles egna Fröken Föreningsansvarig), har nu åtagit mig uppdraget som Annas stand-in.
Tyvärr kommer jag inte vara lika rolig som Anna, utan jag tänker faktiskt vara ganska .... seriös.


Så nu kommer lite uppdateringar om vad kåren har haft för s
ig det senaste;
  • Sophie Stöhre (Fröken Sekreterare) fyllde 18 fucking jävla år i måndags! WÖÖÖH, grattis till vår älskade favorit-blondin!
  • Halva kåren ska i helgen på en utbildning, Inspiration '08, som anordnas av SECO (Sveriges Elevråds Centralorganisation) för att bli ännu mer inspirerade och kunna ge er en ännu mer givande skolgång!
  • På lördag (den 15 nov) är det Öppet Hus på Fässberg och Kåren ska självklart vara här och ragga upp blivande elever. Party.
  • I tisdags var det dansuppvisning i caféet av Happyfeet Dance Club. Det blev grymt! Under nästa vecka kommer de ha workshops i Aktiviteten för alla er som vill lära er dansa locking, hip hop, house och annat smått och gott!
  • Fredagen den 21 nov, alltså nästa vecka, kommer Fredags-Limbon tillbaka! Temat kommer vara 80-tal, så se till att ha med er lite fräsiga och spexiga 80-tals-kläder! Yez.
Det var allt för mig den här gången.

Tack & hej, leverpastej!

//Miriam

Annas stand-in, Miriam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

plus, du ser Shekzig ut på bilden :D

Anonym sa...

Miriam är snyggast av alla och Sophie är bäst. Puss!