8.11.09

Superhjältedagen i bilder! (Del 2)

Okej, det tog ett tag, men här är de äntligen;
KÅRENS BILDER FRÅN SUPERHJÄLTEDAGEN!!!!! WÖÖÖH!
Vi lyckades ta över 400 bilder under dagen, men så många orkar jag faktiskt inte slänga upp, så jag har suttit och valt ut de 100 bästa, enjoy!

Vinnarna presenteras här på bloggen kl. 15.00 imorgon (måndag), missa inte!






















En massa credd till Emil Nises, eftersom vi fick låna hans kick-ass kamera.

Puss!
//Miriam (a.k.a. Karl Lagerfeld)

Ps. Ja, jag vet att bilderna är helt i oordning osv, jag ska kirra det imorn... orkar inte ikväll. Har suttit och laddat upp bilderna i typ 2 h, det få räcka för idag.

1 kommentar:

Mr Pervo sa...

Alltså. Jag rådiggar snubbarna i lila kavajer på första och tredje bilden. Går det att få deras nummer eller nåt?