27.11.09

Jag <3 Mysdagen.

Nu är Mysdagen över, men åh va mysigt det var! Sjuuuukt lyckat, enligt mig. Ville aldrig att dagen skulle ta slut, tycker att alla dagar borde vara lika mysiga.
Tyvärr tog våra bullar och vår läsk slut alldeles för fort, men vi lovar att vi ska köpa in mer nästa gång! Man lär ju sig av sina misstag.
Det enda jag tyckte var dåligt var att flera elever inte verkar ha förstått vad värmeljus är till för... vi hade satt ut värmeljus på borden för att det skulle bli varmare och mysigare, inte för att man skulle hälla stearin över borden! Inte okej. Det var jag som fick städa upp det, och det uppskattar jag inte.

Jaja, nu är jag jättetrött, dels för att jag har städat i caféet en massa osv, men mest för att jag aldrig riktigt vaknade idag. Nattlinne, tofflor, filtar, kuddar, mysbelysning, filmer... jag lyckades aldrig riktigt ta mig ur det där just-vaknat-stadiet. Mer sånt, tycker jag!

Det finns bilder, men som vanligt så är det inte jag som har dem, men jag får dem förhoppningsvis på måndag...

Puss!
//Miriam

1 kommentar:

Anonym sa...

Klockren dag, oerhört uppskattat!