3.3.09

Nu är vårplanerna på gång!

Klockan är tio i nio och jag har i princip just kommit hem från ett åtta timmar långt möte på SECO's kansli (Sveriges Elevråds CentralOrganisation, för er som inte vet) där vi planerade och strukturerade våren mer detaljerat. (Det bör tilläggas att vi var lediga från skolan idag.) Inte illa pinkat ändå!

Om man ser på helheten var det ett väldigt bra möte; nu är nämligen alla övergripande ansvarsområden utdelade, vi har diskuterat kårens ekonomi och fortsatt spåna idéer inför vårens spexigheter. Det känns väldigt skönt, måste jag säga.

Ah, det här kanske inte är det roligaste inlägget jag skrivit, men jag tänkte mest hålla er uppdaterade och berätta att vi faktiskt är seriösare än vad de flesta tror. Det kanske inte märks för tillfället, men förhoppningsvis kommer ni märka hur mycket tid vi lägger ner på kåren inom en snar framtid!

För er som undrar, var gårdagskvällen och firandet av My väldigt trevligt, i alla fall vad jag har hört. Själv var jag tråkig och drog hem vid drygt halv tio för att kolla på säsongspremiären av Project Runway. Men är man en nörd så är man.

Puss & god natt!
//Miriam.

Inga kommentarer: