2.3.09

Inte en vanlig måndag ändå...

Nej, idag var fan ingen vanlig måndag. Idag bjöds det nämligen på en överraskning (jag hade i alla fall ingen aning om vad som väntade) i caféet i form av en Guitar Hero-turnering anordnad av Tv-Spelsklubben. Asgrymt!

Jag var dock inte med och lirade plastgura, det är nämligen få saker jag är så sjukt värdelös på som Guitar Queer-o (jag har verkligen ingen taktkänsla). Trott om du vill, men så ligger det i alla fall till. (Wööh, jag råkade rimma!)

Även fast jag inte var med och lirade, svängde jag förbi en stund för att föreviga denna händelse (ursäkta för den så extremt dåliga kvalitén, min kamera suger):




(Det var mer party än vad det ser ut som på bilderna, jag lovar!)

Håhåjaja, det ryktas om att det kommer bli mer Guitar Hero-lirande i caféet under veckan, så håll utkik!

Men nu ska jag ta och äta och börja fixa mig inför ikväll (firandet av My).
Puss på er!
//Miriam.

Inga kommentarer: