22.1.09

Öppet Hus.

Yez, igår var det Öppet Hus! Det gick ganska bra, av någon konstig anledning kändes det som om många inte vågade komma in i kårrummet och prata med oss, men de som gjorde det var jättetrevliga.

Men det är klart, jag var väl inte heller jättebekväm när jag var på alla Öppet Hus. Det känns som om det var sjukt längesen jag valde gymnasium, fast det var det ju verkligen inte. Det enda jag egentligen kommer ihåg var känslan av att hela min framtid hängde på vilket gymnasium jag skulle välja, att det var en sån sjukt stor grej och så sjukt mycket press från olika håll. Sen började jag gymnasiet, gick om ettan, bytte skola osv och upptäckte att det inte var så stort och slutgiltigt som jag hade trott.

Men, men, jag är i alla fall jävligt glad över att jag tillslut hamnade på Fässberg.

Tack & hej, leverpastej.
//Miriam.

2 kommentarer:

Ace of Diamonds sa...

gosh vad snygg layouten har blivit! galet. i love it. puss

Fässbergs Elevkår sa...

Spank you baby! Jag satt en hel kväll och redigerade html:en, jag fattade ingenting men jag lyckades få det att funka tillslut! Ibland blir jag positivt överraskad över mig själv måste jag säga.
Puss! //Miriam.