22.10.08

ont det gör ont men det går det gör ont en stund på natten

jag har feber och så vidare.
men! ett löfte är ett löfte.

vinnarpriset: 50 riksdaler presentkort i cafét
Tröstprisen: 20 riksdaler i cafét (glöm inte att hämta ut det snyggingar ;))

om du vill stalka mig: imorgon, runt, ja, typ halv 3 blir det shop til you drop för mig (en kaka på en torsdag). Lovade Blackcat en fika pga ett visst FN rollspel. Så det blir binging binging i cafét

Annat intressant: typ att elevkåren inte har mejlat mig deras senaste mötesrapport så att jag kan skvallra. SMISK. Plus att snart kommer interljuver upp med alla elevkårs medlemmarna! jag ställer frågorna, de svarar, och makten har gjort mig galen så det kan bli intressant

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag faktiskt mailat både protokoll och bilder!

Så det så. ;)

Anonym sa...

INTERVJUER!!!!!