21.10.08

ÄNTLIGEN! (vem är kåtast på Fassmountain? och vem vann superhjältetävlingen?)

Det tog ett jävla tag, och jag vet att det är fler än jag som har trånat efter att få veta vem som vann superhjältetävlingen!
Elevkåren har varit extremt sega. SMISK. Men nu är det alltså släppt.


Vinnare: Sailor Moon
(priset är i dagslägret okänt, men rykten säger att priset delas ut imorgon och jag lovar att blogga om det!)
Photobucket

Tröstpris: Venon, Wolvorine och en Batman som jag inte har på bild (dåligt av mig, jag vet)
Photobucket
Photobucket

Och en film har gjorts av (antar jag) någon teaterlärare, väldigt sevärd:




Själv var min personliga favorit den sexiga Blackcats u-rigning och latex ben! Jag har idag varit galet kåt på allt och alla. Helt galet! (på tal om Blackcats bröst, för er som inte visste så har jag bröstfeticccch). Bland annat så har Blackcats bröst idag fått utstå trackaserier av både mig och Wolvorine. Mer vill jag inte gå in på all kåthet jag har spenderat idag (har sagt diverse kommentarer och trånat efter diverse snygga killar.. i riktig Anna stil då med andra ord.) Jag skulle nästan vilja utnämna mig själv till Fässbergs kåtaste människa, men det kan jag inte för det är några andra som har kammat hem det priset. Jag vill dock inte säga några namn.

Ja, sedan funderar jag på att bli den där superblåsta bloggaren, blondinen nr1. Skulle inte det bli extremt roligt med en blogg i stil med typ Katrin (Tv400 skandal idol 2008 bloggerskan) Zytomierska. Alla tror ju redan att jag är världens mest seriösa blåsta människa, varför inte spä på det lite till tänker jag?
(ja, makt gör en galen)

jaja, Ser fram emot nästa år! Då hoppas jag på ännu fler deltagare!

xoxo
/gossip giiirl

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha jag tycker synd om Fässberg, du borde inte få ha någon form av makt, Anna!
För övrigt heter det väl inte U-ringning, utan URringning?

Anonym sa...

förövrigt måste jag lära mig prata som en vettig människa, speciellt när folk trycker upp kameror i aniktet på mig. det där är ju bara.... hemskt!