20.10.10

Superhjältedagen

Jag sitter vid datorn, redo att öppna Word och börja skriva en massa arbeten. Men självklart kommer allt annat på hela internet ivägen, som vanligt. Penna, papper och ingen kontakt med världen verkar vara det enda som kan få mig att göra dessa arbeten.

Så nu, istället för att plugga, känner jag peppen inför superhjältedagen imorgon.

Jag blir verkligen aldrig för gammal för det, det kommer att bli så sjukt roligt.
Har hört att det antaligen blir ett rekord på antal superhjältar iår igen, det känns riktigt roligt!
Blir nästan lite nostalgiskt när jag minns hur jag och Anna förra året virrade runt i hela stan för att hitta tyger och fina priser till de bästa superhjältarna.
Iår har tyginköpen för första gången skett utan estet-textilare, men jag (och förhoppningsvis ni andra med) litar på Niclas och Jonas, som såg mycket belåtna när de kom från sin shoppingrunda.

NU_BARA_GÖR_VI_DET!

// Er kära kårekonom John, aka Skarre. 

Inga kommentarer: