15.1.10

Nytt år, ny termin, samma grymma Elevkår!

Håhåjaja, så har äntligen vårterminen kommit, är det bara jag som är pepp?!
Först och främst vill jag bara be om ursäkt över att vårterminens första inlägg kommer så här sent, och för att bloggen i största allmänhet har legat nere det senaste. Detta beror på att jag började terminen med att ligga hemma och ha vinterkräksjukan i en vecka. Jepp, så kan det gå, men nu har jag lyckats friskna till!

Men i alla fall, över till betydligt viktigare och intressantare saker... nämligen vår kära, fantastiska och underbara Elevkår! Ja, efter att ha vilat ut oss lite efter den grymt lyckade (och stressiga) julveckan är styrelsen tillbaks! Och vi har Planer, ja, ojojoj, vilka Planer vi har! Våren kommer bli, ja, årets bästa vår, vågar jag nog påstå! (Eh? Ah, den kommer i alla fall bli grym...)

Alla Fässbergare har en massa trevligt att se fram emot i vår, bl.a. Slaget Om Innerstan, Påskveckan, Alla Hjärtans Dag, Fässtivalen och lite annat smått & gott.

Mer info kommer snart!

Puss på er!
//Miriam.

Inga kommentarer: