28.10.09

Superhjältedagen i bilder! (Del 1)

Årets Superhjältedag blev helt fantastisk, precis som jag trodde. Vem som vinner priset för bästa utklädnad osv blir förhoppningsvis officiellt redan på måndag! (Men jag kan inte lova något, tyvärr, den som lever får se.)

Så här såg i alla fall era älskade bloggerskor ut på Superhjältedagen;

Jag som Karl Lagerfeld (man får ju faktiskt tolka temat "Superhjälte" fritt).

Anna förvandlades till Poison Ivy efter lunch. På förmiddagen var hon utklädd till något helt annat, men de bilderna kommer snart!

I väntan på att det ska bli imorgon (då jag förhoppningsvis får tillgång till kårens bilder från Superhjältedagen) snodde jag lite bilder från Caroline Hjärth's (Es07a+b) facebook. Ja, lite tjuvaktigt så där, men nöden har ingen lag!

Här har ni:


Puss!
//Miriam

Ps. Hoppas ni njuter av lovet... det gör i alla fall jag.

Inga kommentarer: