10.6.09

FÄSSBERGS STUDENT!

Jepp, nu har alla Fässbergs treor sprungit ut i friheten! Grattis!
Och vi andra har i alla fall sommarlov nu, göttliv!
(Kåren kommer i och för sig att fortsätta jobba under sommaren, men liiiite ledighet ska jag nog lyckas unna mig.)

Har lyckats skrapa ihop (snott från fejan) lite bilder från studenten som Emil Nises har tagit;



Än en gång;
STORT GRATTIS TILL ALLA STUDENTER!
Vi kommer sakna er.

(Det kommer att komma lite bilder från studentfesten på Trädgår'n så fort jag har hittat min kamerasladd!)

Puss!
//Miriam

1 kommentar:

Gissa vem sa...

Snyft! Jag saknar att se min bild bland alla poster :( Guess I miss the elevkår, guess I miss the Fläskberg. Guess that I'm sentimental and jävligt dålig på engelska just nu. PUSS

P.s. Nej, jag har inte shottat för mycket tequila ikväll, nej! Ich bin nicht drunk on the semester